Destinul tragic, al Tinerilor Crestini din Diaspora Romana:

Iubiti frati romani, spre deosebire de toate stirile crestine din lumea virtuala, publicatiile noastre reprezinta o drama tragica, care caracterizeaza si ilustreaza vieti reale, ale crestinilor romani din Diaspora. Articolele noastre reprezinta un conflict foarte complex si puternic, cu intamplari si situatii tragice, care se da intre doua generatii crestine. Cea mai afectata si lovita-n soarta generatie suntem noi, tinerii romani nascuti sau crescuti in America si Canada, care de ani de zile ne luptam pentru: supravietuire, recunoastere si acceptare in bisericile romane. A doua generatie sunt frati mai in varsta si pastorii nostri, care de-o viata se lupta din rasputeri, pentru a-si pastra si mentine: pozitiile dominante, puterea totala, si controlul absolut in bisericile dansilor. Pastorii si lucratorii nostri in general, datorita impotentei dansilor de-a predica si-n limba engleza, eii sunt ingroziti ca vor fi inlaturati de la putere de catre generatia tanara, si ca rezultat isi vor pierde functiile si salarul. Frati mai invarsta si batrani din poporul roman sunt inspaimantati, ca acceptandune si pe noi isi vor pierde: limba, cultura, oboceiurile si traditiile romanesti din biserici. Noi tinerii traim groaza de-a fi respinsi si alungati, groaza unui necunoscut care ne pandeste la usa, groaza izolari si a singuratati din bisericile romane, cat si pericolul de-a ne pierde pentru todeauna de la credinta... Cititi in continuare...

vineri, 1 august 2008

Cuvanul Domnului, adersat pastorilor si oilor din turma!

si ascultati cu voce tare.

1. Cuvintul Domnului mi-a vorbit astfel:
2. Fiul omului, prooroceste impotriva pastorilor sufletesti ai lui Israel! Prooroceste, si spune-le lor, pastorilor: Asa vorbeste Domnul Dumnezeu: Vai de pastorii lui Israel, cari se pasc pe ei insisi! Nu trebuie pastorii sa pasca turma?
3. Voi mincati grasimea, va imbracati cu lina, taiati ce e gras, dar nu pasteti oile.
4. Nu intariti pe cele slabe, nu vindecati pe cea bolnava, nu legati pe cea ranita; n-aduceti inapoi pe cea ratacita, nu cautati pe cea pierduta , ci le stapiniti cu asuprire si cu asprime!
5. Astfel ele s-au risipit, pentruca n-aveau pastor; au ajuns prada tuturor fiarelor cimpului, si s-au risipit.
6. Turma Mea rataceste pe toti muntii si pe toate dealurile inalte; oile Mele sint risipite pe toata fata tarii, si nimeni nu ingrijeste de ele, nici nu le cauta!”
7. De aceea, pastorilor, ascultati Cuvintul Domnului!
8. Pe viata Mea, zice Domnul Dumnezeu, pentruca oile Mele au ajuns de jaf si sint prada tuturor fiarelor cimpului, din lipsa de pastor, pentruca pastorii Mei n-au nicio grija de oile Mele, ci se pasteau numai pe ei insisi, si nu pasteau oile Mele”, -
9. de aceea, pastorilor, ascultati Cuvintul Domnului!
10. Asa vorbeste Domnul Dumnezeu: Iata, am necaz pe pastori! Imi voi lua inapoi oile din minile lor, nu-i voi mai lasa sa-Mi pasca oile, si nu se vor mai paste nici pe ei insisi; caci Imi voi izbavi oile din gura lor, si nu le vor mai sluji ca hrana!”
11. Caci asa vorbeste Domnul Dumnezeu: Iata, ma voi ingriji Eu insumi de oile Mele, si le voi cerceta!
12. Cum isi cerceteaza un pastor turma cind este in mijlocul oilor sale imprastiate, asa Imi voi cerceta Eu oile, si le voi stringe din toate locurile pe unde au fost risipite in ziua plina de nori si negura.
13. Le voi scoate dintre popoare, le voi stringe din felurite tari, si le voi aduce inapoi in tara lor; le voi paste pe muntii lui Israel, dealungul riurilor, si in toate locurile locuite ale tarii.
14. Le voi paste pe o pasune buna, si stina lor va fi pe muntii cei inalti ai lui Israel; acolo se vor odihni intr-un staul placut, si vor avea pasuni grase pe muntii lui Israel.
15. Eu insumi Imi voi paste oile, Eu le voi duce la odihna, zice Domnul Dumnezeu.”
16. Voi cauta pe cea perduta, voi aduce inapoi pe cea ratacita, voi lega pe cea ranita, si voi intari pe cea slaba. Dar voi pazi pe cele grase si pline de vlaga: vreau sa le pasc cum se cade.”
17. Si voi, oile Mele, asa vorbeste Domnul Dumnezeu: Iata, voi judeca intre oaie si oaie, intre berbeci si tapi.
18. Este prea putin pentru voi ca pasteti in pasunea cea buna, de mai calcati in picioare si cealalta parte a pasunei voastre? Ca beti o apa limpede, de mai turburati si pe cealalta cu picioarele?
19. Si oile Mele trebuie apoi sa pasca ce ati calcat voi cu picioarele voastre, si sa bea ce ati turburat voi cu picioarele voastre!
20. Deaceea, asa le vorbeste Domnul, Dumnezeu: Iata ca voi judeca intre oaia grasa si oaia slaba.
21. Pentruca ati izbit cu coasta si cu umarul, si ati impuns cu coarnele voastre toate oile slabe, pina le-ati izgonit,
22. voi veni in ajutorul oilor Mele, ca sa nu mai fie jaf, si voi judeca intre oaie si oaie.
23. Voi pune peste ele un singur pastor, care le va paste, si anume pe Robul Meu David; El le va paste, El va fi pastorul lor.
24. Eu, Domnul, voi fi Dumnezeul lor, si Robul Meu David va fi voivod in mijlocul lor. Eu, Domnul, am vorbit!
25. Voi incheia cu ele un legamint de pace, si voi indeparta din tara toate fiarele salbatice; ele vor locui in liniste in pustie, si vor putea dormi in mijlocul padurilor.
26. Le voi face, pe ele si imprejurimile dealului Meu, o pricina de binecuvintare; le voi trimete ploaie la vreme, si aceasta va fi o ploaie binecuvintata!
27. Pomul de pe cimp isi va da roada, si pamintul isi va da rodurile. Ele vor fi linistite in tara lor si vor sti ca Eu sint Domnul, cind voi rupe legaturile jugului lor, si cind le voi izbavi din mina celorce le asupresc.
28. Nu vor mai fi de jaf intre neamuri, nu le vor minca fiarele din tara, ci vor locui in liniste, si nu le va mai turbura nimeni.
29. Le voi pune un rasad caruia i se va duce faima; nu vor mai fi mistuite de foame in tara, si nu vor mai purta ocara neamurilor.
30. Si vor sti astfel ca Eu, Domnul, Dumnezeul lor, sint cu ele, si ca ele sint poporul Meu, ele, casa lui Israel, zice Domnul Dumnezeu.”
31. Voi sinteti oile Mele, oile pasunei Mele, si Eu sint Dumnezeul vostru, zice Domnul Dumnezeu.”

Ezechiel 34
Impotriva capeteniilor lui Israel. Fagaduinte.